Fredag 22maj!

Idag stod det egentligen löptester på schemat, men jag gjorde som så att jag tog mig till gymmet istället eftersom det inte kommer finnas någon bil hemma imorgon så att jag kan åka dit då som det egentligen står på schemat..
Men på gymmet idag så började jag med att löpa 2km (vilket mina löptester är egentligen) gick på rätt bra tid, men det är ju jäkla skillnad mot löpband och ute på vägarna..
Men efter jag kört det o fått upp pulsen o blivit lite varm i kläderna, så körde jag som vanligt överkropp, men det blev inget större seriöst idag, kom dit så var det smäckat me folk, så tar sån jäkla tid o jag tappar fokus och koncentration o körde på igran, men inte alla muskelgrupper jag hade velat.. men men, bättre än nada, precis som vanligt =) hehe

Men nu ska jag kika film eller nogge tror jag o söva sedan..
Så ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0