Tisdag 26maj!

Hej Hopp!

Har inte bloggat på ett tag, så man skulle ju kunna tro att jag inte har tränat heller, och så är väl fallet på sätt o vis :p hehe
I lördags hade jag ingen bil så kunde inte åka till gymmet då, så tog det på fredagen istället och igår var jag i strömstad nästan hela dagen o när jag kom hem var jag så sjukt trött så jag orkade inte att kila ut o köra intervall träning.

Så idag var det gymmet som gällde, men jag körde även en kort löp tur på rullbandet, så jag kompenserade lite för igår :D hehe

Idag började jag med axlar (hantlar + egen kroppsvikt + maskin) därefter gick jag över till rygg och till sist mage. Sedan hoppade jag i badet o körde överkropp igen (simmar alltså bara med överkropp, låser fast bena i flytbälte)
Detta passet körde jag kort, var inte min dag o träna kände jag, så tog det lilla lugna..

Det var allt för idag då!
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0