Tisdagens gym och simpass avklarat!

Då vart mer eller mindre precis hemkommen från dagens gym och sim pass.. Kändes riktigt gött att komma tillbaka till gymmet igen, inte varit där på cirka 2 veckor nu.

Men på gymmet så blev det iaf mycket axlar med hjälp av hantlar och en stång hängandes från taket. Förutom det körde jag en variant på "Abslider" fast med en skivstång och två vikter och tillsist körde jag mage och rygg. Det blev även lite väldigt lite biceps och bröst också, körde lite sittande rodd och armhävningar också, men inte märkbart :P

Därefter skutta jag in i badet och körde längder i cirka 45min, efter lite bubbelpool och sen var det dusch och hem =)

Det var allt för idag!
Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0